1. OPERATOR MAGAZIN ONLINE
Candidatul Ideal :
Importator de electrocasnice premium , cautam o persoana :
- Organizata, punctuala, constructiva si dornica de a invata
- Cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ;
- Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza;
- Cunostinte de operare pachet Office;
- Cunostinte foarte bune de operare in platforma PrestaShop
- Experienta anterioara in domeniul magazinelor online bazate pe platforma Prestashop
sau in alte platforme market-place.
Descrierea jobului
- Crearea si editarea descrierilor pentru produsele si categoriile din magazinul online in cadrul platformei Prestashop (redactarea descrierilor atractive, specificarea detaliilor ︁esentiale, optimizarea conform cerintelor agentiei externe SEO
- Listarea produselor noi in magazinul online
- Intelegerea si cunoasterea intregii game de produse
- Prelucrarea si incarcarea imaginilor/video-urilor pentru produse (cautare, redimensionare, redenumire)
- Traducerea anumitor texte din engleza sau italiana in romana.
- Gestionarea bazei de date a site-ului si arhivarea periodica in colaborare cu agentia externa IT
- Gestionarea promotiilor si a discount-urilor in magazinul online
- Actualizarea preturilor / stocurilor intre magazin si platformele market-place conform datelor primite din programul de gestiune
- Gestionarea comenzilor / retururilor din magazinul online
- Procesarea apelurilor/e-mailurilor clientilor care solicita informatii si rezolvarea anumitor probleme
- Gestionarea si rezolvarea problemelor care apar in procesul de livrare a produselor;
2. SALES SUPPORT
Cautam sa imbunatatim serviciile oferite partenerilor, motiv pentru care dorim sa marim numarul de angajati in companie. In linii mari, ne dorim ca viitorii angajati sa se incadreze in cerintele minimale de mai jos:
Descrierea jobului :
- Primeste comenzile partenerilor ;
- Inregistreaza comenzile si raspunde partenerilor anuntand termenul de livrare;
- Creeaza si trimite comenzile de stoc sau comenzile speciale catre partenerii externi;
- Pregateste livrarea produselor si trimite lista de comenzi catre departamentul contabilitate - serviciul facturare;
- Raspunde telefonic sau in scris intrebarilor partenerilor referitoare la stoc;
Competente necesare:
Limba materna: Romana
Limba straina cunoscuta: Engleza - nivel mediu
Competente de comunicare:
- fire dinamica, sociabila, usor adaptabila
- spirit de echipa
- abilitati de comunicare atat in scris cat si vorbit
Alte competente necesare:
- cunoasterea programelor de operare Word, Excel, PowerPoint.
- constituie un avantaj cunoasterea programului Win MENTOR
Descrierea companiei
WALDMESSNER INVEST SRL , cu peste 25 de ani în urmă, servea primul său client.De atunci suntem prezenți pe piața din România prin mai multe divizii specializate în importul și distribuția de aparate electrocasnice premium de uz domestic precum și a echipamentelor de uz profesional destinate industriei HoReCa.
Consideram ca angajatii nostri sunt cei care pot aduce un plus de valoare serviciilor pe care vrem sa le oferim partenerilor nostri.
Trimite-ne cv-ul tau: AICI
specificand in subiect pozitia pentru care doresti sa aplici.
Toate cv-urile vor fi tratate strict confidential , in conformitate cu legislatia in vigoare. Doar candidatii selectionati vor fi contactati.